piątek, 2 sierpnia 2013

Transport

   Dziś dla odmiany zaprezentuję kolekcję, która powstała kilka tygodni temu.
   Jest to Transport lądowy, wodny i powietrzny.
   Nie znaczy to wcale, że wcześniej nie miałam pocztówek przedstawiających ten motyw - miałam, jednak nie miałam planów aby celowo dokupywać kolejne kartki związane z tematem.
   Docelowo w kolekcji powstaną poniższe podziały:
STARE AUTA:





    Dwie pierwsze pocztówki niemal od zawsze przeznaczone były na wymianę, trzy pozostałe to wakacyjny nabytek - tak oto powstał zalążek mam nadzieję niebawem pokaźnej kolekcji.
STATKI:




    Króciutko - uwielbiam. Wszystkie, i te duże i  te małe, ale najbardziej lubię żaglowce.
POCIĄGI:






Jeszcze mój postcrossingowy nabytek:
SAMOLOTY:

  Przyleciał do mnie w zeszłym roku z Holandii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz