poniedziałek, 8 lipca 2013

Początek

Witam,

  I tak zaczyna się moja przygoda z blogiem, jeszcze nie wiem ile będzie trwała i jak dokładnie powinna wyglądać tematyka na nim poruszana. Ale wiem, że na pewno nie będzie to kolejny blog o modzie - zdecydowanie nie jestem znawczynią tematu, nie będzie to także blog kulinarny, choć od czasu do czasu lubię coś ugotować.
  Jak do tej pory wyglądała moja przygoda z blogami? Jednym słowem: skromnie. Poza jednym blogiem o tematyce finansowej nie czytam żadnego bloga regularnie. Oczywiście szukając informacji u wujka google zdarza mi się przejrzeć wpisy na różnych blogach, pewnie nawet skorzystałam z jakiegoś przepisu umieszczonego na czyimś blogu, jednak później już do nich nie wracam. Może teraz to się zmieni? Któż to wie.
  A więc do dzieła :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz